ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

آغاز داستان ما...

  سلام.

ماه رمضون اومده و حال و هوا تغییر کرده.به نظرم میرسه که همه موجودات متوجه شدن که

 روزای عزیزیه و اراده کردن که یه جور دیگه باشن.دیشب محمد درختارو آبپاشی میکرد و

 میگفت دارم به درختا افطاری میدم.

امان از این انسان غافل .امان از این انسان که بی تردید در خسران و زیانه .

 ان الانسان لفی خسر....

 

خداوندا !تو قسم یاد کردی و گفتی که ما آدما  در ضرر و زیانیم .اما خداجونم،

 

 ای محبوب بی نیاز، کمکمون کن که  ما  در جرگه      الاالذین امنوا و عملواالصالحات     باشیم .

 

 کاری کن که  با تمام وجودمان همدیگرو دوست بداریم و به پیروی از حق سفارش کنیم،

 

به شکیبایی در اطاعت از خدا ، به دوری جستن از گناهان  و به تحمل ناگواریها....

 

وتواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

 

یادمه  یه چیزایی تو مایه های این مطالب رو پارسال برا فاطمه گلم  نوشته بودم .

 

صفحه اول نامه رو هم محمدصالحم  برا خاله جونش نوشته بود. چه روزایی بود ...

 

محمد صالح ما  هنوز نیومده برا هممون کلاس اخلاق گذاشته بود .

 

اونقده با شخصیتش زندگی کرده بودیم که هیچ کس نمیتونست ادعا کنه که

 

اون هنوز پا به این دنیا نذاشته .

 

این روزا برام روزای عزیز ،اما سختیه .هر چند میتونست از این 

 

 سخت تر هم باشه .بعضی وقتا فکر میکنم اگه نظر لطف و رحمت خدا نبود

 

 و یا اگه ما از نعمت داشتن ائمه محروم بودیم ، چقدر دنیا بی معنی بود.

 

 چقدر مشکلات برا آدم بزرگ وغیر قابل تحمل میشد ...

 

 خداجونم! همین حالا تو را به خاطر نعمت اهل بیت (ع ) شکر میکنم.شکر،شکر و

 

هزاران بار شکر.

 

راستشو بخواید قرار نبوده من این رمضان را روزه باشم. تعجب کردید ،نه؟

 

ماجراها داره .براتون میگم .اما الآن نه.پس تا بعد.....

 

فقط برای خاله جون زهرا...

سلام خاله خانوم مهربون.

میدونم خ تعجب کردی از اینکه وبلاگمونو راه اندازی کردیم .تو که محمدصالح رو میشناسی.امونمو بریده بود .همش میگفت:پس کی میخواین قولی رو که به اباصالح دادین عملیش کنین. شیطون بلا کار خودشو کرد . مطمئنم الآن خوشحاله.

امیدوارم بتونیم همونطوریکه آرزوشو داشتیم یه کار مفید برا جامعه ارائه بدیم ...

ایکاش مولا نظری کنه و کارمون مورد رضایتش باشه. باید همت کنیم.مگه نمی گفتیم که: مولای ما یار میخواد نه بار.پس این گوی و این میدان....

الهی به امید تو....

یا ابا صالح ادرکنی...

ماه رمضان را تبریک میگم به همه اونایی که میخوان از این سفره گسترده الهی بهره بگیرند. الهی! تو ما را دعوت کردی خود نیز پذیرایمان باش.آمین

این اولین تجربه من در وبلاگ نویسیه. امیدوارم پسر گلم بپسنده...

سلام. امروز ماهگرد یه روز بزرگه.روز تولد پسرم. دلم میخواد یه کار بزرگ رو

شروع کنم .

 

 اما خودم هم میدونم که تنهایی نمیشه. باید کمک بگیریم .از همه ...

 

از پسر گلم. محمد صالحم کمکم کن...