ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

تغذیه تکمیلی امیرعلی جون

سلام. امروز امیرعلی ما وارد هفت ماهگی شد. چند روز پیش هم با چندتا از دوستان رفتیم حرم و غذاشو شروع کردیم.درست مثل داداش محمدمهدی.

انشاالله همیشه سر سفره بابرکت کریمه اهل بیت-س- باشیم.

عکس پایین مربوط به علی کوچولو پسرخاله امیرعلی جونه که چند روز ازش کوچیکتره. مطالب تغذیه تکمیلی تقدیم به خاله تا برای علی جون اجرا کنه و هر روز تپل تر از دیروز بشه علی گل خاله!






لازم به ذکره که نوشته های بالا یه جورایی شاهکار عکاسی من هم محسوب میشه. چون از بروشوری که امروز از مرکز بهداشت دادن عکس گرفتم و براتون گذاشتم!

البته نه اینکه تنبل باشم وقت تایپ کردن نداشتم...!

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:47 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
وبتون خیلی جالبه...مخصوصا که عکس بچه هاروهم گذاشتین
به منم سر بزنین.نظراتون روهم بگین...خوشحال میشم

سلام. به بتون سرزدم. خ خ خ جالب بود.....

بلا گردون امام زمانم دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:22

سلام عزیزای مومن من
خواهش می کنم از خدا بخواید خدا خیلی زود به من و همسرم هم بچه های طالح و سالم بده انشاءالله

سلام. خوش اومدی دوست عزیز
انشاالله فرزندان صالح و سالمی نصیبتون بشه و شما هم امانتدارهای خوبی باشین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:18

سلام.
سلا م به خانواده مهربون و دوست داشتنی...
سلام به مامانی و گلپسرای نازش آقا محمدمهدی و امیر علی عزیزم ولبته محمدصالح جانم...
سلام ویزه به پدر مهربان خانواده.
ما شاءالله هزار ماشاء الله به گلهای دایی.
انشاء الله که همیشه لباتون خندون باشه و دلاتون مملو از شادی وایمان.
دلم خیلی براتون تنگ شده بود.البته همیشه به وبتون سر می زدم وبا دیدن عکس جیگرهای دایی روحیه می گرفتم.
از طرف من ببوسیدشون و بیشتر بهشون خوراکی های خوب خوب بدید تا تپل مپلی بشن.
در پناه خانم معصومه(س) سربلند وموفق باشید

دایی محمدرضا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:19

راستی یادم رفت بگم سال نو بر شما هم مبارک

سلام دایی محمدرضا. شما لطف دارید به بچه های ما. برامون دعا کنید

خاله پیشی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:29

سلام عزیزم
خوشحالم که با این همه مشغله بچه داری به فکر وبلاگت هم هستی.
خیلی خیلی ....دوستون دارم خاله جان .
امیرعلی و محمد مهدی گلم رو جای من هم ببوس
در پناه مولای مهربانمون باشید.

خاله زهرا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:38

سلام عزیزم.
الهی قربون این نی نی های خوشمزه تون برم. خدا براتون حفظشون کنه.
ایشالا زودتر بزرگ بشن تا مامان جون هم بتونه یه کم به کاراش برسه!!!!!
از طرف من لپ جوجه هاتو ببوس عزیزم.

شیدا جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:44 http://www.mostafajoonam.blogsky.com

سلام مامانی گل
ایشا.. سایه تون همیشه بالا سر نی نی یاتون باشه
بازم بهم سر بزنید

سلام. ممنون از دعای قشنگت. منم امیدوارم تو هر چه زودتر به اون کسی که لایق محبتهای توست متعهد بشی نه اونی که ....

زهرا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18

سلام مامان گل های خوشگل
من داشتم توی اینترنت دنبال مطالبی در مورد آمادگی برای بارداری (مخصوصا کتاب ریحانه بهشتی) می گشتم که بلاگ شما رو پیدا کردم. می خواستم بدونم شما تمام مطالب مهم پیش از بارداری در این کتاب رو توی این وب گذاشتین؟ چون برای من و همسرم خ مهمه که از 1-2 ماه قبل همه موارد رو رعایت کنیم تا بچه صالحی به وجود بیاریم. آیا شما جایی رو سراغ دارین در وب که این کتاب خوب رو در دسترس ما قرار بده بصورت اینترنتی...و اینکه آیا منابع دیگری در مورد مواردی که پیش از بارداری باید رعایت کنیم سراغ دارین؟ خ خ ممنون میشم اگر جوابمو بدین.
ان شا الله که خودتون و فرزندانتون همیشه سالم و شاد باشید.

سلام زهرا جان. ببخشید که اینقدر دیر جوابتون رو مینویسم. اینقدر سرم شلوغه که بعد از مدتها دارم سر میزنم!
کتاب ریحونه بهشتی واقعا پر محتوا و مفیده. من هم تحت شرایط روحی خاصی اقدام به نوشتن این وبلاگ کردم. بیشر برام جنبه تفنن داشت تا وبلاگ نویسی.به همین خاطر توصیه میکنم حتما خود کتاب را مطالعه کنید. ریحونه بهشتی توی قم که فراااااوونه . حتی سوپریهاشم دارن!!
اگه بخواهید من میتونم کتاب را براتون بفرستم.

استفاده از*نرم افزار فرزند صالح* میتونه خ خ بهتون کمک کنه.

منتظرت هستم. برم که امیرعلی جون بیدار شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد