ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ما و مختارنامه

همیشه به تاریخ علاقه داشتم بویژه به تاریخ اسلام. البته علاقه ی من در حد مطاله آزاد بوده نه خوندن تاریخ درسی و امتحان دادنش!

تاریخ پر است از پند و عبرت برای اهل بصیرت.

فیلمهای تاریخی رو هم دوست دارم. جدیدا هم که فیلم *مختارنامه* شده برنامه هفتگی ما: جمعه ها ازشبکه 1، یکشنبه ها شبکه قرآن، دوشنبه ها مجددا شبکه 1، پنج شنبه ها شبکه قرآن


ناگفته نماند که علاوه بر پیامهای بازرگانی تزنون(تلویزیون به زبان م م گلک ما!) من و محمدجان به نوبت با م م گلک و امیرعلی جون سرو کله میزنیم.

حکمت اینهمه پیگیری مختارنامه اینه که بخشهایی را که نتونستیم بینیم ، را در تکرار ببنیم .

همیشه ناراحت این بودم که چرا ما ایرانیهای مسلمان با داشتن اسطوره های واقعی و تاریخی ذهن بچه هامون را پرمیکنیم از شخصیتهای افسانه ای جومونگ و موه یول و مردعنکبوتی و ....


محمدمهدی جان که احتمالا از این ایده مادر بهره برده ، سنگ تموم گذاشته و خودش را در شخصیت مختار میبینه. ما هم باوسواس تمام شخصیتهای فیلم را براش بازگو میکنیم.







محمدمهدی جان در حال تماشای تزنون!





نظرات 2 + ارسال نظر
دایی محمدرضا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://mamreza.blogsky.com

سلام
حالتون چه طوره؟
گلهای من خوبن؟می بینم که سخت مشغول دیدن فیلم مختارنامه هستید.البته بنده نسبت به مختار خیلی حس خوبی ندارم چون بدموقعی امام عزیزمونو تنها گذاشت !
سلام بنده را به محمدآقا برسونید.
اگر زحمتی نیست به نیت محمدصالح عزیز،یه لباس برای یه کوچولوی فقیر بخرید و قبل از عیدهدیه بدید.
درضمن وبلاگ آفتاب هشتم را جهت بازدید بهتون پیشنهاد می کنم.موفق باشید.

سلام.
امیدوارم ما اونچنان بابصیرت باشیم که هیچگاه میدون را خالی نکنیم. تاریخ را باید مطالعه کرد و عبرت گرفت.

خاله زهرا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:07

سلام عزیزم.
قربون فندق خوشمزه خودم برم با اون نگاهای تیز و دقیقش!!!!!
با این که دیشب دیدمش ولی بازم دلم براش تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد