ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

این اولین تجربه من در وبلاگ نویسیه. امیدوارم پسر گلم بپسنده...

سلام. امروز ماهگرد یه روز بزرگه.روز تولد پسرم. دلم میخواد یه کار بزرگ رو

شروع کنم .

 

 اما خودم هم میدونم که تنهایی نمیشه. باید کمک بگیریم .از همه ...

 

از پسر گلم. محمد صالحم کمکم کن...

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدهادی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:26

من مطمینم تو موفق میشی -با آرزوی توفیق روزافزون

همسفرت در تمام امور زندگی:محمد هادی

محمد عزیزم؛
با تمام وجود دوستت دارم .

خاله زهرا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:24 http://mohamadsaleh.blogsky

سلام عزیز دلم. نماز و روزه ت قبول باشه.
ای ول بابا! می بینم که تنها تنها دس به کار شدی. البته بهت حق میدم. آخه محمدصالح گلمون خیلی شیطونه. نزدیکای افطار که میشه خیلی یادم می افته. باهاش کلی حرفای قشنگ میزنم.مطمئنم که جیگرم، جواب خاله زهراشو میده، اینو خوب حس می کنم.
خودمونیما! مث اینکه بالاخره کارای مخفیانه رو یاد گرفتی. چی شد که تونستی وبلاگو بنویسی و بعدش بهم بگی؟ تو هم که مث پسرگلت شیطون بلایی!!!
برا شروع خیلی عالیه. من که منتظرم هرچی زودتر بقیه مطالبتو بریزی تا همه استفاده کنیم. من که تا آخرش باهات هستم. به خاطر اباصالح (عج) مهربونمون و همین طور محمدصالح گلم.میدونم که قبول می کنی. مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد