ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

امیر علی داداش محمدصالح و محمد مهدی

سلام به همه دوستان.

















نظرات 2 + ارسال نظر
دایی محمدرضا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:38 http://mamreza.blogsky.com

سلام
چه عجب!
میگفتید گاوی گوسفندی قربونی کنیم!
نمیگید گاهی اوقات بودن کسایی که دلشون برای لبخند محمدمهدی تنگ میشد.
مردیم از بس اومدیم دیدیم هستید ولی نیستید.
میبینم که امیرعلی خان هم تشریف فرما شدن.مبارک باشه.از الان بگم ظرفیت کانون ما برای ثبت نام تکمیله مگر اینکه اسمش امیرعلی باشه.
امیدوارم شاد باشید.

سلام. خوش به حال گلپسرای من که دایی بامعرفتی مثل شما دارن که هنوز فراموششان نکردن. امیدوارم به زودی محمدمهدی و داداش امیرعلی بتونن بیان کانون شما.
دیدیم منافقین و دشمنان پربغض و کینه انقلاب اسلامی بدجور دندون تیز کردن برامون از خدا خواستیم لیاقت بده فدایی ولایت تربیت کنیم. امیدوارم بتونم خوب تربیتشون کنم. شما هم همچنان برامون دعا کنید....

الهام جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29

سلام مامان خانم.به سلامتی،مبارکه انشالا...
من قبلنا همیشه میخوندمتون، خیلی هم بهتون سرمیزدم ولی این اواخر دیگه ناامید شده بودم.
به هر حال خوشحال میشم دوباره برامون بنویسید.
پسرهای گلتان را ببوسید.
الهام

سلام عزیزم. ممنون از لطفتون
نمیشناسمت اما حدس میزنم با دوستانم که خ دوستشون دارم هم روحیه باشی.به هرحال خوشحالم کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد