ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

شهادت امام جوانمان/ جوادـ ع ـ

امام جواد علیه السلام 
 
جوان الائمه امام جواد ـ ع ـ فرمودند:   
« صبر را بالش کن، و فقر را در آغوش گیر، و شهوات را ترک کن، و با هواى نفس مخالفت کن و بدان که از دیده خدا پنهان نیستى، پس بنگر که چگونه‌اى.... » 
 
 
شهادت غریبانه اش بر تمامی محبین تسلیت باد....
نظرات 2 + ارسال نظر
سایه - مامان نی نی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:39 http://mamane-nini.blogfa.com/

سلام مامان محمد صالح
مدتیه که لینکت کردم . از وبلاگ خواهرم باهات اشنا شدم . البته خاله ی پسرتون اونجا نظر گذاشته بودن .
اون موقع وقتی وبلاگتونو دیدم فهمیدم مذهبی هستین و الان تعجب کردم که چطور تبلیغات فیلم گلشیفته رو گذاشتین . بعد یادم افتاد که بعضی قالب وبلاگها تو خودشون تبلیغات دارن ...

اینجا خیلی قشنگه . دستتون درد نکنه . این طور که بنظر میاد ۲ تا بچه دارین . ولی چرا برای اولی تقویم بچه درست نکردین ؟ منم برای بچه هام درست کردم و اخر وبلاگم گذاشتم .

اینم ادرس خواهرمه ...
http://www.mamansahar.blogfa.com
اونم لینکتون کرده...

خیلی خوشحالم از اشنایی با شما
منتظرتون می مونم

سلام خوش اومدین. حرف شما درسته من باید برای هردوتاییشون تقویم میذاشتم. هرچند محمدصالح نازم توی دل مادر جاودانه است و همیشه باهاش زندگی میکنم. ممنون از لطفت.

غریبه نیستم! سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:49

تسلیت میگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد