ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

دو تا عکس از گل پسرمون

 

سلام به همه ی خاله ها و داییهای مهربون.

 طاعاتتون مقبول و عیدتون مبارک.......

  این چند تا عکس رو از عکسهای پسرک نازم ، قند عسلم، شیرین شیرینم، عزیزترینم و...! خلاصه محمدمهدی خوشگلم میذارم. پیشاپیش بگم که با موبایل گرفتم و از میون هزاران عکسی که گرفتم چند تا رو گذاشتم . تا بیدار نشده برم کمی استراحت کنم.  

حتما نظر بدید .  

تا بعد........ 

 

 

 

   

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:53 http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

این دیگه از اون تبلیغاته ها!!

خاله زهرا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:20 http://tavallodeeshgh.parsiblog.com

سلام به محمد مهدی نازم و مامان گلش.
قربون خنده های عسلی و خوشمزه ش برم.
قابل توجه همه دوستای محترم:
من که نی نی جیگر رو از نزدیک دیدم میگم که خودش از عکسش خوشگل تر و نانازتره!!!!!!
هر چند که عکساش هم خوردنیه!!!!

سلاااااااااااااااااام خاله جون. ایشالا نی نی خودت زودتر بیاد.

مریم چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:59

سلام مامان محمد مهدی ،
عبادات شما قبول باشه ، دلم آب افتاد ، دعا کنید خدای مهربون به من و شوهرم هم ازاین قند عسلا شیرین عسلا ..... هدیه بده .

خدا حفظش کنه .

التماس دعا

سلام مریم خانوم گل.
طاعات شما و آقای همسر هم مقبول درگاه حق.
امیدوارم اگه مصلحته خدای خوب و مهربون به زودی های زود، به شما یه نی نی سالم و صالح بده ( البته شاید هم بیشتر!!!!!!)
برامون دعا کنید.

[ بدون نام ] جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:03

خاله مریم جونه احمدی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:24 http://www.mohamadsaleh.blogsky.com

سلام عزیزای من اول یه بوسه خشکل از نمکه نمکا بگیر بعد بقیشو بخون خیلی با عکساش حال کردم (خوش عکسم هست ناقلا) خب ولی در کل خیلی عالی بود دستون درد نکنه فقط عکساش کم بود خوب من دیگه خوابم میاد جیگرتونو بخورم البته روزه نیستما گرفتی که چی شد فکر نکنم خوب خیلی حرف زدم بابای

بازم سلااااااااااااااااااااااااام خاله جونمی!
آره میدونم روزه نیستی و مسافری. انشاالله سفر خوشی داشته باشی.

خاله مریم جون جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:15 http://www.mohamadsaleh.blogsky.com

سلام ابجی های گلم کارتون عالیه من و خاله زینبم اینجا کلی از عکسای محمدمون حالیدیم جیگرشو برم نمکی شده واسه خودشا ... می بوسمت از دور با دلی نزدیک محمد مهدی رو ببوس و به حاجی سلام برسون با بای ی ی ی ی ی ی ی

سلام جیگر طلا. می آییم پیشتون به همین زودی. ما هم دوست داریم کلی!
ایشالا نی نی فاطمه جون........

آشنا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:17 http://lovingclass.blogsky.com/

سلام
از میون هزارتا عکس فقط 2 تا ؟
موبایلتون سالم مونده ؟
دیگه چی می شه کرد ! کوچولو و نازش که باید همه خریدارش باشن !
الهی سالم و زنده باشه و صالح !
الهی ماما و باباش هم سلامت باشن .
بهر حال ممنونم .

سلام دایی جون! آپلود عکسها وقت میگرفت و منم درگیر اسباب کشی یودم. ایشالا سر فرصت.......

تخریبچی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:17 http://takhribchi.parsiblog.com/

به نام خدا ...
سلام ...
میوه عشق خیلی قشنگه ...
...
نوشته ملیحه رو خوندم ...
من ملکه عذابش نبوده و نیستم ...
براش جز خوشبختی چیزی نخواستم ...
فقط نمیدونم چرا بهم دروغ گفته ... همین ...
بهش بگید ازدواج کردم ...
دیگه هیچ وقت مزاحمش نمیشم ...
یا حق ...

سلام برادر بزرگوارم. براتون آرزوی خوشبختی و شادکامی دارم . بهمون سر بزنید و از زندگی جدیدتون بگید. خوشحال میشیم.

دایی محمدرضا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:54 http://mamreza.blogsky.com

سلام به خواهر گرامی و محمدمهدی عزیزم
ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم .سرم شلوغ شده یه کم.
ماشاءالله به جیگر خودم که اینقدر خوشگله.البته من بچه که بودم از محمد مهدی خوشگلتر بودم..........
خدا دل شما خانواده محترم ودوست داشتنی رو شاد کنه ومحمد مهدی رو براتون حفظ کنه.
از طرف من ببوسیدش.یا حق

سلام. ممنون از لطفتون. من که امیدم به خدا و ایمه است تا بتونم خوب تربیتش کنم. شما هم مارو از دعا فراموش نفرمایید.

سفیر افغانستان سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46

سلام به اهالی باغچه ی قشنگ و با صفای بهشتی که شکر خدا شکوفه های خوشبوشم به بار نشست.و یه سلام مخصوص و یه ماچ آبدارهم حواله ی محمد مهدی جیگر طلا می کنم.راستی عسلکم سری بعد که اومدی براخاله می خندی؟دلم خیلی هواتونو کرده البته با خاله جون زهرا.ایشالا می بینمتون
خیلی دعامون کنید
خاله ای از خمره ی ترشی

سلام خاله جونمی جون!
ما هم دلمون هوای شمارو کرده.زودی بیایید قم ببینیمتون. خاله ای از خمره ترشی! چقد بامزه!!
ماچ ماچ زنبوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد