ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

مادر...مادر...

... 

در خواب دیدم کودکی مادر می خوانَدَم!

 

 و من شادمان از حس پاکی که تمام سال های کودکی و نوجوانی و جوانی در

 

 آرزویش بودم...

 

  آری سال هایی که خود فرزندی بیش نبودم آرزوی مادر شدن داشتم و اینک...

 

افسوس!

 

صدایم میزند... می خواهد در آغوشم آرام گیرد... باورش نکردم،

 

 رویایش خواندم... آخر مگر نه اینکه نبودش او را از من گریزان ساخته

 

بود!

 

 مگر نه اینکه او، حکم جدایی را امضا کرده بود! مگر نه اینکه او ...

 

چه می گفتم؟! کودک را... صدای گریه اش بلند تر شده... آه، عزیزکم، مروارید چَشمانت

 

مرهمی ست بر آتش قلب زخمی ام 

 

از من مخواه جویبار دیدگانت را قربانی کویر تشنه ی سینه ام گردانم...

 

ناخودآگاه دستی بر سر و رویش می کشم، می بویمش، می بوسمش...

 

شگفتا!!! با چشمانی زلال نگاهم می کند...

 

 او تشنه ی محبت است و من سمبل ایثار...

 

 او زائیده ی درد است ومن وسیله ی درمان...

 

 او فرشته ی وصل است و من... مادر... هم او که بهشتی زیر پایش است!

 

در آغوش میگیرمش!

 

 شاید گرسنه است یا شاید دلتنگ است و گرسنگی را بهانه ای ساخته برای

 

هم نوایی با موسیقی شور انگیز قلبم!

 

او شیره ی جانم را می مکد و من همه ی عشق و محبت مادرانه ام را نثارش می کنم...

 

پروردگارا! چشمانش با دلم سخن می گوید، همان چشمان زلال...

 

::زندگی رویا نیست...

 

 زندگی زیبائیست...

 

می توان بر درختی تهی از بار زدن پیوندی...

 

می توان در دل این مزرعه ی خشک و تهی بذری ریخت ::

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نی نی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 http://juje. blogsky.com/

از اینکه به ما سر زدی متشکرم .
مبارکه امیدوارم قدمش خیر باشه .

سلام دوست خوب و باوفا.
ما هم برای شما آرزوی سلامتی و شادمانی درونی داریم.

احسان چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:26 http://dizbadsarzaminmadary.blogsky.com

با سلام
از ابراز لطفتون ممنونم
انگار یه خبراییه توی مایه های قدم نو رسیده مبارک
گاهی به من سر بزنید خوشحال میشم
اینو هم در آینده ببینید بد نیست
http://tabiatebijan.blogsky.com

سلام دوست عزیز. خ خ خوش اومدین.
امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم و به هم چیزای خوب یلد بدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد