ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحانه ی بهشتی = فرزند صالح

در این دنیای پر غوغای کنونی که جامعه به عرصه ی پیکاری جهت دست یافتن هرچه بیشتر به امورات مادی تبدیل شده است ، بسیاری از افراد آن ، تمام همت ، تلاش و فکر خود را در این میدان جنگ و گریز صرف پیروزی می کنند تا با غلبه بر دیگری ، مرداردنیا را بیشتر تصاحب کنند.

اما در پس آن هیاهو و در جامعه ی اسلامی ، همسران جوان ، پدران و مادران موحد و خداجویی هستند که دل در گرو تربیت فرزندان صالح سپرده اند.

با یک نگاه گذرا میتوان در یافت که تاکنون منبع غنی و جامعی از منابع اسلامی که حاوی توصیه های علمی ، عبادی ، پزشکی ، بهداشتی و تغذیه ای  برای دوران بارداری باشد ، شکل نگرفته است . چه در عرصه ی چاپ کتاب و بخصوص در عرصه ی  اینترنت ، اعم از سایت و یا وبلاگ و....

این وبلاگ با استفاده از منابع اندک موجود و بخصوص برداشت از کتاب پر محتوای 

 # ریحانه بهشتی ، فرزند صالح # نوشته ی استاد ارجمند حوزه علمیه ، سرکار خانم سیما میخبر ، سعی بر آن دارد تا خدمت کوچکی  انجام دهد.این مجموعه سعی دارد نیازهای زوجهای جوان را قبل از انعقاد نطفه عموماً و نیازهای مادران باردار را در طول دوران بارداری تا پایان آن خصوصاً و حتی پس از تولد نوزاد برطرف کند.

کتب و منابع موجود علیرغم تمام مزایایی که در بردارند  ، غالباً یا با نگرشی پزشکی نوشته شده اند که معمولا نیز تر جمه کتب خارجی است و یا کتابهای تربیتی است که صرفاً در زمینه های تربیتی و رفتاری بعد از تولد از منظر علم روانشنتسی نگاشته شده است ، که البته در جای خود قابل تحسین است.

اما کتاب ریحانه بهشتی ، فرزند صالح گلچینی از توصیه های علمی و عبادی برگرفته از فقه غنی اسلامی ، بهمراه مسایل مورد نیاز پزشکی ، روانشناسی و تغذیه در دوران بارداری برای همسران جوانی است که محبت نبوی و ولایت علوی را با عشق مادری در هم آمیخته اند.

منابع این تالیف از غنی ترین منابع فقهی شیعه و کتب پزشکی معتبر میباشد و پس از تایید برخی پزشکان متعهد و اساتید فن  وخبره ، به زیور چاپ آراسته گردیده و دراختیار علاقمندان میباشد .

 

....و اما من و پسرناز و شیطونم   بعد از کلی تحقیق و تفکر برآن شدیم تا کتاب حاضر را از طریق وبلاگ در اختیار شما عزیزان قرار بدیم . هر چند از منابع دیگر نیز بهره خواهیم گرفت.  امیدواریم این ناقابل مورد رضای حضرت ولیعصر-عج- قرار بگیرد.

 

از مؤلف بسیار ارجمند کتاب نیز خواهشمندیم در صورت نارضایتی از این کار حتماً ما را در جریان قرار دهند . 

نظرات 1 + ارسال نظر
زرین قلم یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:22 http://www.emamhossein.blogsky.com

هو الرئوف
سلام علیکم
وبلاگ جالبی دارید ـ استفاده کردم
انشاءالله موفق و مؤید باشید
التماس دعا
علی علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد