ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

محمدمهدی جون در حرم بانوی کریمه-س-

محمدمهدی زیر سایه ی کریمه بانو-س- 

 

 

محمدمهدی در شبستان حرم 

 

جیگرتو!! 

 

 

 

  

الهی فدای قد و بالات عزیزم 

 

تاب تاب تاب بازی!

 

 

تاب بازی در پارک کنار خونه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:57

سلام
ممنونم از اینکه به وب من سر زدین
و تشکر میکنم بخاطر دعاتون
منم از خدا میخوام همیشه در کنار خانواده سالم و سلامت زندگی کنید.
ممنونم

هه‌وال یعنی دوست جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:29 http://www.haval.blogsky.com

سلام. تولد م. م. گلک مبارک :)

اون عکس‌های آقا محمد صالح روی صندلی (تو حرم) خیلی بامزه شده اند. خدا ایشون،خانواده‌اش و همه مسلمین را در پناه قرآن حفظ کند.

راستی چند تا خبر:
حوال از این به بعد به صورت «هه‌وال» نوشته می‌شود...
هنوز مطلب جدیدی در وبلگ هه‌وال به ثبت نرسیده است...
به زودی از بلاگ اسکای به دامنه شخصی هه‌وال نقل مکان خواهم کرد و در آنجا خواهم نوشت. آدرس جدید را به دوستان خواهم داد...

التماس دعا.

خاله زهرا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:54

سلام سمیه جون.
باور کن نمیدونم چی بگم. چقدر این محمد مهدی بانمک و خوشمزه شد. تورو خدا هر روز براش صدقه کنار بذار.
هزار ماشالا......
من که دلم با دیدن عکساش فقط خودشو میخواد.
من خاله خودمو میخوام!!!!!
تورو خدا کلی بماچش!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد