ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

ریحونه ی بهشتی!!

کودکان گلهای زندگی ماهستند.بیاییدآنهارادرپرتوخورشیددین بپرورانیم.مبادادر خزان جاهلیت مدرن و زمستان سردغفلت پرپرشو ند.

شهادت بانوی کریمه (س)

 

 

درپای تو ای گل ولایت خارم         هر چند بدم سائل این درگاهم 

یا حضرت معصومه به روز محشر           امید شفاعت و عنایت دارم 

 

شهادت کریمه اهل بیت (س) بر تمام عاشقان و پیروانش تسلیت باد. 

نظرات 9 + ارسال نظر
خاله زیزی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:46

سلام مامان مهربون، خوبی؟ واقعا خوش به حالتون که دارین زیر سایه بانو معصومه زندگی می کنید،تورو خداواسه من هم دعا کنید.
در ضمن به آبجی جیگر و دوست داشتنی من و دایی جون های مهربون و پرکار سلام برسون. محمد مهدی تپلو رو هم به جای من ببوس. خ دوستون دارم .....

سلام عزیزم . دلمون برات خ خ تنگ شده...

سایه - مامان نی نی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:43 http://www.mamane-nini.blogfa.com/

سلام مامان گل پسرا

حال تون چطوره ؟

سال نو مبارک

گل پسراتو ببوس

سلام. سال نو شما هم مبارک. ممنون از لطفتون

مامان محمدمهدی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:23 http://www.negar140.persianblog.ir/

می خوام شما رو مهمون یه داستان بکنم
خوشحال میشم تشریف بیارین

سلام. حتما . ممنون از دعوتتون

صبا و پرهام دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:30 http://anymoanyma.blogsky.com

سلام

من دنبال کتاب ریحانه بهشتی هستم.

که به مطلب شما در این مورد رسیدم . ولی لینکی از کتاب ندیدم. میخواستم بهم کمک کنید. آیا امکان دانلود این کتاب وجود دارد؟

سلام دوست عزیز.
توی وبلاگ خودتون راجع به سوالتون توضیح دادم.
موفق باشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:49

سلام من دوست زینب جان هستم و از طریق ایشون وارد وبلاگتون شدم . مطالب قشنگی داشتید همچنین عکس های خوشکل محمد مهدی دوست داشتنی هستند. می رین حرم برامون دعا کنید.

سلام عزیزم.
از این که لطف کردین و بهمون سر زدین خیلی خیلی ممنونیم.
امیدواریم بازم پیشمون بیای و برامون دعا کنی گلم.

خاله فاطی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:59

سلام عزیزم
فقط میگم خوش به حالتون. قدر بدونید و ما رو هم دعا کنید
دلم براتون تنگه
نی نی قندی رو جای من خ خ ... ببوس

سلام خاله مهربون.
حتما دعا میکنیم. به شرطی که شما هم زودتر امتحاناتونو خوب بدین و بیاین پیش ما!!!!
باشه خاله پیشی؟؟!!!!

نورین شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:58

salam aval az ahame bebakhshid ke finglish mizanam computer ghati karde baraye mail ham at ro nazad sharmande
matalebe jalebi dashtid va jalebtar az hame inke enghad ba ehsasid rajebe nini ha
man ham daram nini dar misham vali bekhatere kare hamsaram oomadam ye shahre kheyli door va hala donbale ketabe reyhaneye beheshti migardam ta ninie man ham harche bishtar saleh o ba khoda bashe vali peyda nemikonam mitoonid komakam koid
mamnoonam
movafagh bashid
rasti mishe javab ro baram mail konid ? ishalla ke mishe
sepasgozaram faravan khoda negahdar

سلام عزیزم.
جواب سوالتون رو به آدرسی که گذاشته بودین فرستادم.
این کتاب توی قم فراوونه. خوشحال میشم آدرس بدید براتون بفرستم.
امیدوارم نی نی تون به سلامتی به دنیا بیاد.
برای ما هم دعا کنید.

سایه - مامان نی نی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 http://www.mamane-nini.blogfa.com/

سلام

حالتون چطوره ؟

چرا خبری ازتون نیست ؟

حتما سرتون خیلی شلوغه ...

راستی شما قم هستید ؟ ما قوم دوست و رفیق زیاد داریم !!!

سلام سایه جون.
حالمون که خوبه خانومی. فقط سرمون حسابی شلوغ پلوغه!!!!
میام بهتون سر میزنم. موفق باشی.

آشنا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:07

سلام
دایی آشنا همیشه به یادتون هست !!

سلام دایی آشنا.
ممنون از این که به یاد ما هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد